Hoe deelnemen aan ‘Mijn promoties’?

1. Schrijf je in

Schrijf je in voor de promotie waaraan je wil deelnemen.

2. Vervul je to do’s

Ga naar de tab “to do’s” en ontdek wat je moet doen om je beloning te ontvangen. Je kan klikken op de to do’s.

3. Ontvang je beloning

Wanneer je alle to do’s vervuld hebt, wordt je beloning toegevoegd aan je balans.

FAQ

  1. Hoe neem ik deel aan mijn persoonlijke promoties?

Op de pagina ‘Mijn promoties’ vind je alle promoties waaraan je kan deelnemen of deelgenomen hebt. Je moet je vooraf inschrijven via de knop ‘Ik speel mee!’ om te kunnen deelnemen aan een promotie. Daarna ontdek je via het tabblad ‘To-do’s’ wat je moet doen om je beloning te krijgen. Je kan op iedere to-do afzonderlijk klikken om de gevraagde actie te voltooien. Je zal je beloning ontvangen wanneer je al je to-do’s voltooid hebt.

  1. Wat gebeurt er als ik me uitschrijf voor een promotie?

Wanneer je ingeschreven bent voor een promotie, wordt de knop ‘Ik speel mee!’ vervangen door de knop ‘Uitschrijven’. Als je op deze knop klikt, zal je geen communicatie meer ontvangen over deze promotie, maar zal je je ook niet meer opnieuw kunnen inschrijven en dus niet meer kunnen deelnemen aan deze promotie.

  1. Wat betekent de aftelklok rechtsboven?

Rechtsboven bij iedere promotie staat een aftelklok. Die kan aftellen naar het volgende:

  • Wanneer je nog niet ingeschreven bent: tijd die je nog hebt om in te schrijven.
  • Wanneer je ingeschreven bent: tijd tot de start van de promotie (‘start binnen…’) of tijd die je nog hebt om je to-do’s te voltooien (‘speel nog…’).
     
  1. Waar vind ik de voorwaarden voor iedere promotie?

Onder ‘Info’ vind je een korte beschrijving van de promotie en onder ‘To-do’s’ zie je wat je concreet moet doen om je beloning te krijgen. Voor de uitgebreide voorwaarden van de promotie klik je op de knop ‘Voorwaarden’ onderaan het tabblad ‘Info’.

  1. Wat is het verschil tussen ‘Mijn promoties’ en de algemene promoties?

De algemene promoties zijn openbaar en voor iedereen beschikbaar (dus ook voor jou). Onder ‘Mijn promoties’ vind je promoties die enkel voor jou of een deel van de spelers beschikbaar zijn. Je moet je altijd inschrijven om aan een van deze promoties te kunnen deelnemen.

  1. Kan ik me inschrijven voor meerdere promoties?

Ja, je kan je inschrijven voor meerdere promoties. Als je voor verschillende promoties hetzelfde type voorwaarde moet vervullen, moet je eerst de to-do voltooien van de promotie waarvoor je je als eerste hebt ingeschreven en dan pas die van de volgende promotie.

Bijvoorbeeld: je hebt je ingeschreven voor promotie A en daarna voor promotie B. Voor promotie A moet je € 50 storten en voor promotie B moet je € 100 storten. Als je eerst € 100 stort, zal je enkel de voorwaarde van promotie A vervuld hebben. De € 50 die je ‘te veel’ gestort hebt voor promotie A zal niet meetellen voor de € 100 van promotie B. Je zal dus opnieuw € 100 moeten storten om de to-do van promotie B te vervullen. Je kan dus ook geen € 150 in één keer storten om de to-do’s van beide promoties in één keer te vervullen.

  1. Wat gebeurt er als ik mijn to-do’s niet op tijd voltooid heb?

Je moet alle to-do’s volledig voltooid hebben voor het einde van de promotie. Als je niet op tijd alle voorwaarden vervuld hebt, verlies je je progressie en zal je geen beloning ontvangen.

  1. Hoe worden mijn promoties weergegeven?

Je nieuwe promoties zullen als eerste weergegeven worden, vervolgens de promoties waarvoor je al bent ingeschreven en ten slotte de afgelopen promoties. Via de filters bovenaan in het submenu kan je ervoor zorgen dat enkel de Online Casino-, Live Casino- of Sportpromoties weergegeven worden.

  1. Is mijn loyaltyniveau van toepassing voor ‘Mijn promoties’?

Je promoties onder ‘Mijn promoties’ zullen nooit wijzigen onder invloed van je loyaltyniveau.

 

Ontdek de Napoleon Sports & Casino app

Casino games, live casino en sportweddenschappen in één app! Download de app nu!
download on iPhone download on Android